אודות הספר

  • איך יכול להיות שהמקצוע החשוב בעולם – מקצוע המכירות שמניע כלכלות ומשמש כ"חמצן" של כל חברה, עסק או ארגון – אינו משהו שאפשר ללמוד אותו באוניברסיטה?
  • רובנו עסוקים רוב היום בקניות ובצרכנות. זה אומר שמחישהו צריך למכור לנו אבל למה רוב אנשי המכירות רואים עסק קצרת טווח ולא לקוח לאורך זמן?
  • מדוע מחלקות "שימור לקוחות" מעניקות הנחות במקום לנסות ולשמר לקוח?
  • האם ייתכן שלקוחות עושים "שיעורי בית": קוראים ביקורות וסקירות, משתמשים ברשתות החברתיות, משווים מחירים ובזמן הזה איש המכירות אינו עורך הכנה מוקדמת או "איסוף מודיעין" אודות הלקוח?
  • איך יכול להיות שהעולם זז קדימה, משתנה בקצב רצחני, אבל מודל המכירות שמלמדים בכל חברה נשאר בדיוק כפי שהיה לפני עשרות שנים?

כל אחד ואחת מאיתנו הוא איש מכירות. לא משנה אם אתם מנכ"לים, בעלים של חברות, מנהלים בכירים או זוטרים, סוכני מכירות, עובדים במוקד מכירות, שימור לקוחות או שירות, ואפילו סבתא שרוצה לשכנע את הנכדים לבוא יותר לבקר – כולנו מוכרים סביב השעון ובכל אחד חבוי איש מכירות.

אם זה המצב – לא כדאי שנעשה מאמץ כדי להשתפר בכך?

כדי למכור לא צריך כישרון מולד. אפשר להתאמן ולהפוך למומחי מכירות. אני רואה את זה קורה יום-יום, שעה-שעה, בחברות ובארגונים שאני מלווה במשך שנים ארוכות.

אני מזמין אתכם לצעוד איתי אל העתיד, לרוץ לעידן חדש, למכירה נכונה ומדויקת יותר, מכירה מתוך תשוקה, רצון, בחירה, כזו שתחזיק ותיצור מצבי Win Win לאורך שנים רבות.

הספר יקנה לכם כלים פרקטיים שנוסו אינספור פעמים בחברות מקומיות ובינלאומיות רבות, תלמדו איך להיכנס ללב של הלקוחות שלכם, איך לעשות את המאמץ הנוסף, איך להשאיר חותם, איך לגייס לקוחות נאמנים, איך למכור בצורה טבעית, בלי מאמץ ובלי להישחק מהדרך – ואתם אפילו תיהנו.

כריכת הספר למכור כאילו יש מחר
לרכישה מאובטחת של הספר